Klopt het dat de menstruatiecyclus kan veranderen door behandeling bij osteopaat voor iets anders?

En zo ja, hoelang duurt het (gemiddeld) voordat alles weer "normaal" is?

Mijn cyclus is altijd erg regelmatig. Maar nu ben ik een paar weken geleden naar een osteopaat geweest en nu zit ik 4 dagen boven mijn maximale cyclus en is er nog steeds niets. Ik had online wat sites gevonden die dit bevestigen als neveneffect, maar er staat niets over hoelang dat is.

Antwoorden (1)

Het hangt er helemaal van af welke behandeling je hebt ondergaan, en of je wellicht medicijnen hebt geslikt. Dus op basis van wat je meldt is daar niets zinnigs op te zeggen.
Bedenk ook: er kunnen meerdere redenen zijn die je cyclus verstoren, dus dit kan heel toevallig zijn.
Bovendien zijn we hier op Goeie Vraag liefst wat voorzichtig met medische adviezen, zeker als het antwoord zo voor de hand ligt als hier.
Namelijk: vraag het je osteopaat!
een week geleden
VraagAntwoord66
een week geleden
Geen medicijnen. Enkel wat handtechnieken op de buik en drukken op het hoofd.